کاوه آفاق : خوانندگانی که پلی‌بک می‌خوانند خودشان را دابسمش می‌کنند

خواننده موسیقی پاپ راک کشورمان می‌گوید وقتی یک خواننده آثار خود را پلی‌بک روی صحنه زنده می‌خواند مانند این است که خودش را دابسمش کرده باشد.

خواننده موسیقی پاپ راک کشورمان می‌گوید وقتی یک خواننده آثار خود را پلی‌بک روی صحنه زنده می‌خواند مانند این است که خودش را دابسمش کرده باشد.

کاوه آفاق خواننده موسیقی پاپ راک کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: چندی پیش کتاب ترانه «تهران ۵۷» به عنوان اولین کتاب ترانه راک فارسی از سوی انتشارات نگاه منتشر شد که در این کتاب کوشیده ام ضمن انتشار برخی از ترانه هایی که در حوزه موسیقی راک داشتم به مخاطبان به ویژه مخاطبان جوان درباره چگونگی قرار گرفتن ترانه های فارسی روی موسیقی راک که وابستگی ایرانی ندارد، توضیحاتی را ارائه دهم و امیدوارم توانسته باشد مورد قبول مخاطبان قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته آلبوم موسیقی «شال» زمستان سال جاری توسط موسسه فرهنگی هنری «ققنوس» به مدیریت محمدحسین توتونچیان وارد بازار موسیقی می شود و برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت در زمستان انجام گرفته که به احتمال زیاد در برج میلاد تهران خواهد بود.

این خواننده با اشاره به اینکه تقریبا یک سال است که مجوزهای لازم را برای فعالیت رسمی در حوزه موسیقی دریافت کرده است، توضیح داد: به نوعی در اول راه هستیم و باید خیلی بیشتر از این حرف ها رشد کرده و آلبوم های زیادی را تولید کنیم. شیوه کار ما هم همان شیوه قبلی است که از چندین سال قبل روی آن تمرکز داشتیم و بسیار هم خوشحالیم که تا به امروز توانسته ایم طرفداران و مخاطبان را راضی نگه داریم، البته در همین راه نیازمند نقد و مشاوره منتقدانی هستیم که دلسوزانه اخبار موسیقی را پیگیری می کنند.

لینک کوتاه مطلب
1 فوریه 2018 16,136 views 0
نظرات